Middel 2

Bel ons

Over mij

Als kind keek ik met bewondering naar de tv als er een inzamelingsactie was voor een goed doel. Het waren de mensen met de headsets die telefoongesprekken van donateurs aannamen, die mij boeiden. Dat zou ik ook wel eens willen doen! 

Mijn grote hobby was turnen, ik was heel fanatiek. Aan competities deelnemen, lesgeven, jureren, ik deed het allemaal. Mijn toekomst lag in de sport. Totdat ik tijdens een training heel ongelukkig ten val kwam en zodanig geblesseerd raakte dat het in één keer allemaal voorbij was. Ik moest mijn carrière herzien. 

 

Antwoordservice voor mondzorgpraktijken

Na een vakantiebaantje op een groot verzekeringskantoor werd mij gevraagd om te blijven. Ik werd de secretaresse van het afdelingshoofd en ontdekte dat daar ook een talent van mij lag. Na nog een aantal kantoorbanen wist ik het zeker: Als ik freelancer werd kon ik voor heel veel ondernemers aan de slag als secretaresse! Kantoor aan huis of werken op locatie, het was een leuk bestaan. 

Op een bepaald moment vroeg een voormalig werkgever of hij de telefoon van zijn bedrijf naar mij mocht doorschakelen als hij niet kon opnemen. Wat een leuk idee!

En als ik dan toch voor hem bij de telefoon moest blijven, kon ik dat ook wel voor andere klanten doen. Ik regelde extra telefoonlijnen en de antwoordservice was een feit. Het was 1998 en de automatisering was nog niet zo ver. Telefoonberichten schreef ik met de hand en deze werden aan het eind van de dag verzonden per fax.

Het bedrijf groeide, er kwam een telefooncentrale, een computer en personeel. Berichten werden vanaf JAARTAL verstuurd per e-mail en de dienstverlening werd steeds professioneler.

Daar was eindelijk mijn telefoonteam met headsets, net als op de tv! 

In 2009 kreeg ik voor het eerst de vraag of we ook de telefoon konden aannemen voor een tandartspraktijk. Vanaf toen veranderde er veel. We verdiepten ons in de tandheelkunde. We konden op afstand inloggen in het systeem van de praktijk. We leerden werken als balie-assistent op afstand. We maakten kennis met de verschillende softwarepakketten voor de mondzorg en raakten hier heel bedreven in. Zo ontstond onze – voor Nederland unieke – specialisatie: Antwoordservice voor mondzorgpraktijken. 

 

Lijkt je dit ook wat voor jouw praktijk?

Dan ga ik, Ineke Hovius, graag met je in gesprek over de mogelijkheden. Indien gewenst kom ik langs in de praktijk.

Uiteraard kunnen we onze samenwerking ook digitaal opstarten. Ik help je graag aan meer rust / betere bereikbaarheid zodat jij je op je echte vak kunt richten.  

Heel graag overleg ik met jou op welke manier mijn team en ik jou het beste kunnen helpen.