Middel 2

Bel ons

Mondhygiënisten

In een zelfstandige mondhygiënistenpraktijk wordt meestal gewerkt zonder assistentes of baliemedewerkers. Als jij bij de stoel staat, wil je niet gestoord worden door de telefoon.

Dit heeft gevolgen voor de bereikbaarheid van je praktijk. Hoe los je dit op? Heb je vast uren waarop patiënten mogen bellen? Maar gaat deze tijd ten koste van de behandeluren? Of zet je een antwoordapparaat aan? Maar moet je dan zelf onder werktijd of misschien zelfs daarna terugbellen? Of heb je een webagenda, maar mis je daarmee patiënten die daar niet zo handig mee zijn?

Cropped image of dentist in latex glove showing thumbs up after finishing cavity treatment

Wij kunnen je helpen!

De telefonistes van Solident zijn direct inzetbaar als collega voor jouw balie. Zij zijn gespecialiseerd in het aannemen van telefoongesprekken voor mondzorgpraktijken. Ze beschikken over kennis van de meest gangbare software voor de mondzorg zoals Exquise, Simplex, Oase en Novadent en hebben jarenlange ervaring hiermee. Alle afspraken en mutaties worden direct in jouw systeem verwerkt. Zij zijn patiëntgericht, geduldig en vriendelijk en hebben een scherpe kijk op accurate agendaplanning.

Ze bieden jouw patiënt op deze manier direct een positieve beleving. Daarbij zijn zij fulltime beschikbaar aan de telefoon, maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.30 uur.

Het enige wat je hoeft te doen is de telefoon door te schakelen!

Wij leggen je graag uit hoe ons team inzetbaar is voor jouw praktijk: als aanvulling op de aanwezige balie of voor de volledige afhandeling van al het telefoonverkeer.

Wil je direct contact met ons? Laat hier onder je gegevens achter en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op. Je kunt bij de opmerking ook al direct een vraag stellen.