Middel 2

Bel ons

Tandartsen

Als tandartspraktijk wil je de best mogelijke aandacht geven aan je patiënten

Dit begint met goede telefonische bereikbaarheid. Dit is immers je eerste visitekaartje. Jouw patiënten verwachten dat de telefoon snel en gastvrij aangenomen wordt door een vriendelijke baliemedewerker die in staat is een goede triage te doen, vragen kan beantwoorden en afspraken kan maken.

Als jouw balie assistant echter ook bij de stoel moet staan, of al in gesprek is, wat gebeurt er dan met de inkomende gesprekken? Krijgt de beller een antwoordapparaat? Hoe los je het op als je personeel aan de balie ziek is of vakantie heeft?

Wij helpen je daarmee!

De telefonistes van Solident zijn direct inzetbaar als collega voor jouw balie. Zij zijn gespecialiseerd in het aannemen van telefoongesprekken voor mondzorgpraktijken. Ze beschikken over kennis van de meest gangbare software voor de mondzorg zoals Exquise, Simplex, Oase en Novadent en hebben jarenlange ervaring hiermee. Alle afspraken en mutaties worden direct in jouw systeem verwerkt. Zij zijn patiëntgericht, geduldig en vriendelijk en hebben een scherpe kijk op accurate agendaplanning.

Ze bieden jouw patiënt op deze manier direct een positieve beleving. Daarbij zijn zij fulltime beschikbaar aan de telefoon, maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.30 uur.

Het enige wat je hoeft te doen is de telefoon door te schakelen!

dentist-doctor-in-glasses-filling-teeth-to-female-QGHT5GS.jpg

Wij leggen je graag uit hoe ons team inzetbaar is voor jouw praktijk: als aanvulling op de aanwezige balie of voor de volledige afhandeling van al het telefoonverkeer.

Wil je direct contact met ons? Laat hier onder je gegevens achter en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op. Je kunt bij de opmerking ook al direct een vraag stellen.